Условия на доставка

Как се осъществява доставката от nowfoods.bg?

Доставки в България:

Доставката се осъществява чрез куриер в рамките на 1-2 работни дни. Куриерските фирми, с които работим са "Спиди" АД „Интерлогистика“ ЕООД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД. 

Доставки извън България:

тегло(кг)

Зона 1

Зона 2*

Зона 2

Зона 3

Зона 4

Зона 5

До 0.5кг

15лв

35лв

35лв

45лв

65лв

142лв

0.51-5кг

20лв

38лв

38лв

48лв

68лв

142лв

5.1-10кг

27лв

40лв

45лв

55лв

70лв

142лв

10-31.5кг

35лв

40лв

45лв

55лв

75лв

142лв

Направление

Румъния

Германия

Австрия, Унгария

Белгия, Великобритания, Дания, Италия, Люксембург, Полша, Словакия, Словения, Франция, Холандия, Чехия

Естония, Ирландия, Испания, Латвия, Литва, Португалия, Финландия, Швеция

Швейцария

Мога ли да поискам специфична информация за даден продукт?

Можете да отправите Вашите запитвания към нас на националния ни номер 0700 300 49 или чрез e-mail на online@healthstore.bg.

Каква е цената на доставката?

Доставка с куриерска фирма СПИДИ АД до офис на куриер или адрес на клиента:

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

Доставка с куриерска фирма ИНТЕРЛОГИСТИКА ЕООД до офис на куриер или адрес на клиента:

  1. При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента е безплатна.
  2. При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )

* ПО ЖЕЛАНИЕ НА КЛИЕНТА ПРАТКАТА МОЖЕ ДА БЪДЕ ИЗПРАТЕНА С КУРИЕРСКА ФИРМА ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД, КАТО СТОЙНОСТТА НА ДОСТАВКАТА СЛЕДВА ДА Е:

Доставка с куриерска фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД до офис на куриер:

  • При поръчки на стойност над 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 3,00 лв. с ДДС )
  • При поръчки на стойност под 30,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента ( 6,00 лв. с ДДС )

Можете ли да ми изпратите продуктов каталог?

С удоволствие ще Ви изпратим продуктови каталози, но в даден момент може да имаме каталози на само някои от марките.

Имам поставена/определена диагноза, мога ли да приемам определен продукт?

Ние не можем да отговорим на тези въпроси, тъй като нямаме медицинско лице в нашия екип, или е удачно да даваме такива консултации по телефон или e-mail. Съветваме Ви да се консултирате с вашия лекар, който е запознат с моментното Ви състояние и може да Ви препоръча да приемате или не съответния продукт.

Минаха няколко дена, а още не съм получил/получила пратката, защо?

При подобни проблеми, незабавно се свържете с нас! Ние ще предприемем необходимите мерки за да решим проблема.

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Срокове за доставка чрез Куриер:

Заявки направени до 17,00 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
Заявки направени след 17,00 часа се изпълняват на следващия ден;
Заявки направени в петък след 17,00 часа се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

Забранени пратки

  • Пари, ценни книжа, кредитни и дебитни карти, чекове за пътуване, предмети, представляващи ценност за подателя или получателя;
  • Живи животни; Огнестрелно оръжие;
  • Произведения на изкуството, злато, платина, сребро, антики, скъпоценни камъни или други ценни предмети;наркотични, упойващи, психотропни, силнодействащи, отровни вещества и т.н.;
  • Неприлични или противоречащи на нравствените норми предмети;
  • Предмети и вещества, които поради своето естество представляват опасност за живота или здравето на работниците или служителите на Куриерските фирми или на други лица или могат да замърсят или повредят други пратки и съоръжения;
  • Религиозни материали на забранени или нерегистрирани в страната секти и организации;
  • Опасни товари, вредни материали, в т.ч. леснозапалими вещества, химически съединения, опасни за здравето на човека и околната среда, радиоактивни елементи, аерозоли, горива и т.н.

Опаковка

Всички пратки, предавани за превоз на Куруер трябва да бъдат подходящо и сигурно опаковани.

Опаковката се осигурява от клиента. Пакетите трябва да бъдат добре уплътнени с цел предотвратяване на евентуално разместване при транспортирането им и надписани от подателя.

В случай на чупливи пратки, куриерът следва да бъде уведомен допълнително и на пакета да бъде отбелязано това обстоятелство.

За някои специфични артикули (напр. течности) има по-особени изисквания по отношение на опаковката.

"Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД има право да откаже за превоз неопаковани или неподходящо опаковани пратки.

"Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД предоставя при желание на клиента собствена опаковка за документалните пратки.

Рекламации

Рекламацията трябва да бъде писмена и да бъде получена в Централния офис "Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД в рамките на 15 дни от датата на приемане на пратката.

За неподадени в указания срок и време рекламации "Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД не носи никаква отговорност.

Изключване на отговорността

За обстоятелства, извън нашия контрол;

За загубени, повредени, унищожени, поради следните обстоятелства: земетресение, буря или други форсмажорни причини- война, катастрофа, ембарго, актове и забрани на държавни и административни органи, стачки и други; за погрешно изпратени пратки; всякакви дефекти или нещо характерно с естеството на пратката, дори когато това се е знаело, когато сме приемали поръчката;

Последващи повреди, независимо от причината и начина на възникването им;

Предвидими и непредвидими вреди и загуби, пропуснати ползи;

Забавени пратки;

Загубени, ограбени, похитени пратки.