Как се прави кръгова тренировка и за кого е подходяща

Написано от Веселин Добрев 25.06.21 0 Коментари Интересно,

Днес времето е най-ценната единица, около която се върти всичко, като динамиката и фрустрираното ежедневие често ни пречат да се погрижим за себе си и да обърнем внимание на здравето си. В това число влизат спортните занимания, които ни помагат да останем фокусирани, да сме тонизирани и да се радваме на красиво тяло. Фитнес тренировките на свой ред са отличен начин да се сдобием с хубава фигура, както и да се преборим с наднорменото тегло, но кога да им се посветим? Можем ли да правим упражнения всеки ден и какво е нужно, за да ги изпълняваме ефективно за минимално време?

Какво представлява кръговата тренировка

Подходяща е за чистене на мазнини, за натрупване на мускулна маса, за начинаещи и напреднали. Изпълнява се предимно със собствено тегло, но могат да бъдат включени и тежести за още по-добри резултати. Не изисква да разполагате с голям ресурс от време, за да я правите. Ще са Ви необходими около 40 минути, за да натоварите отделните мускулни групи и да работите за отслабване.
Изпълнението на кръговата тренировка включва както базови упражнения, така и индивидуални с дъмбели или друг вид уреди, които се използват за маса и за постигането на силно изразен релеф. Тази фитнес програма е подходяща за жени и за мъже, може да бъде изпълнявана с ластици или лостове, може да бъде “моделирана” и според Вашите индивидуални нужди и да следва доста разнообразни примерни вариации. 
Фитнес програмата включва около 10 различни упражнения, които се изпълняват без почивка, за да бъде натоварването максимално. Започва се от най-трудните и се преминава към по-лесните, за да може техниката им на изпълнение да бъде правилна. Един “кръг” трае около 30 секунди, прави се кратка пауза, а след това се започва със следващия - оттам идва и самото име на кръговата тренировка.

За кого е подходяща

Кръговата тренировка се състои от многоставни базови упражнения, които са подходящи за мъже и жени, за напреднали и начинаещи, за отслабващи и желаещи да натрупат мускулна маса. Характеризира се с голям тренировъчен обем, защото води до интензивно горене на калории, но енергийните нива остават запазени.

Какви са ползите

Ползите от кръговата тренировка са многобройни. Може да се изпълнява ежедневно или 2-3 пъти седмично - както прецените. Положителният ефект от този вид фитнес система е категоричен:

  • Трениране на цялото тяло;
  • Бързо и трайно отслабване;
  • Аеробна издръжливост;
  • Оформяне на тялото;
  • Добър тонус и настроение.

Кръговата фитнес програма е високо интензивна, дава отлични резултати и може да бъде изпълнявана у дома. Погрижете се за себе си, за визията и емоционалния си баланс. Отделете време за важните неща от живота и си осигурете 30 минути на ден, за да спортувате.

Остави своето съобщение