Как се топят коремни мазнини

Написано от Веселин Добрев 09.06.21 0 Коментари Интересно,

Как се топят коремни мазнини

Въпреки че можем с обич да наричаме излишните си сантиметри любовни дръжки, или да се описваме като пухкави, носенето на твърде много коремно тегло има тъмна страна. Висцералната мазнина, макар и малка пропорционално на другите, е „активна“, което означава, че влияе върху функционирането на тялото. 

Как се натрупват коремни мазнини

Стресът и хормонът кортизол играят важна роля, независимо от възрастта. В допълнение към това, лошата диета, с високо съдържание на бързо освобождаващи се въглехидрати и ниско съдържание на протеини, съчетана с консумация на алкохол, липса на упражнения и нарушен сън, ще повлияят на обиколката ни. Друг фактор, който пречи на свалянето, е генетиката ни.

Защо е толкова трудно премахването на коремни тлъстини

Това е така, защото има толкова много фактори, които влияят върху нея. Натрупването им зависи от Вашите гени, възрастта и дори теглото Ви при раждането.

Как мога да намаля обиколката на талията си

Добрата новина е да направите промени в нивата на Вашата активност, диетата, добавките и начинът на живот, които могат да бъдат ефективни стратегии за топене на стомаха.

Бъдете активни

Можете да опитате и с бързо ходене, ако нямате време за други дейности. Комбинацията от аеробни и силови тренировки е най-ефективният план за топене на упоритите мазнини. 

Намалете въглехидратите си

Този хранителен режим е по-полезен от диетата с ниско съдържание на мазнини. Намаляването на приема на въглехидрати трябва да бъде първостепенна стратегия за топене на талията Ви. Имайки предвид, че намаляването на приема на храни с висок GI, за предпочитане на въглехидрати с нисък GI (пълнозърнести), ще Ви поддържа по-сити за по-дълго време и ще Ви помогне да постигнете целите си.

Консумирайте фибри за топене на коремните тлъстини

Може да се намира на последно място във Вашия списък с любими диетични предпочитания, но този вид храни имат невероятни ползи за здравето. Фибрите, които се намират в растителни храни, като ленените семена и авокадото, са особено полезни за поддържане на апетита Ви, здравето на червата и за изгаряне на коремните мазнини.

Яжте протеини за топене на тлъстини

Протеините помагат за намаляване на нивото на висцералните мазнини. Стремете се да ги включите във всяко хранене под формата на морски дарове, яйца, млечни продукти, боб и варива.

Приемайте храни богати на калций и на витамин D

Проучванията показват, че калцият и витамин D са две хранителни вещества, които са полезни за топене на коремни тлъстини.

Остави своето съобщение