Какво различава суроватъчния, яйчния, телешкия и растителния протеин

Написано от Веселин Добрев 10.12.19 0 Коментари Интересно,

Съществуват различни видове белтък, всеки от които е със своите особености и предназначение. Ето защо, по-долу ще стане дума за суроватъчния, яйчния ,телешкия и растителния протеин, като хранителна добавка за възстановяване и разликите помежду им. Ще видим също какво ни очаква в NowFoods?

С какво се характеризира суроватъчния протеин

Суроватъчният изолат е протеин, който се отделя от суроватката, представляваща течната част на млякото. Белтъкът е с голямо съдържание на незаменими аминокиселини за бързо усвояване от организма, а изследванията показват, че приемът му значително спомага за увеличаване на мускулната маса и намаляването на излишната мастна тъкан.

За разлика от яйчния продукт, препоръчителната доза за възстановяване от хранителната добавка обикновено е в рамките на 1-2 супени лъжици, което е около 25-50 грама на ден. Свържете се с представител на NowFoods.

Какво трябва да знаем за телешкия

Извлича се само протеиновия компонент от телешкото месо и се отделя холестерола и мазнините, запазвайки уникалния състав на аминокиселините. Това до известна степен го приближава до суроватъчния протеин, но този е обогатен на креатин, представляващ компонент на месото, но без глутен и лактоза, характерни за суроватъчния изолат.

Телешкият изолат е лесен за усвояване и е добър вариант за възстановяване, където приемът да е половин час преди физическа активност и сутрин за предотвратяване на катаболни процеси. Относно дозата, вижте етикета на съответната хранителна добавка.

Как и кога да консумираме яйчен протеин

Белтъкът представлява бялото вещество в яйцето, което има определена течна консистенция и гъстота. Спомага за:

  • по-ефективното пренасяне на кислород до различните органи на тялото;
  • ефективната борбата с вирусите;
  • изграждането на мускулните влакна, костите и кожата.

При натрупване, дозата трябва да се комбинира с подходящ суроватъчен изолат за по-лесно усвояване и възстановяване. Добър вариант е приемът да е 20 минути след активност и да е съчетан с BCAA например. За други препоръки, свържете се с Healthstore.

Какви са предимствата на растителния

Растителният белтък е значително по-полезен от животинския и яйчния, поради липсата в него на наситени липиди и е по-лесен за усвояване и възстановяване. Също, за разлика от животинския, растителния изолат не оказва влияние върху храносмилателната система и не я претоварва. Тази хранителна добавка е подходяща за консумация от вегетарианците в приемливи дози.

Препоръките на NowFoods

Въпреки че са полезни и лесни за усвояване, яйчния, телешкия и растителния изолат могат да причинят определени проблеми при злоупотреба с дозата или графика на приемане. Винаги четете препоръките на опаковката или се консултирайте с подходящ специалист. За конкретна хранителна добавка тип белтък, заповядайте в NowFoods.

Остави своето съобщение