Условия на доставка

Как се осъществява доставката от nowfoods.bg?

Доставки в България:

Доставката се осъществява чрез куриер в рамките на 1-2 работни дни. Куриерските фирми, с които работим са "Спиди" АД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД. Можем да доставим и с куриер на Nowfoods.

Мога ли да поискам специфична информация за даден продукт?

Можете да отправите Вашите запитвания към нас на националния ни номер 0700 300 49 или чрез e-mail на online@healthstore.bg.

Каква е цената на доставката?

Доставка с куриерска фирма СПИДИ АД до офис на куриер или адрес на клиента:

  • При поръчки на стойност над 75,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента до офис е безплатна.
  • При поръчки на стойност над 75,00 лв. с ДДС, доставката за Клиента до адрес е безплатна.
  • При поръчки на стойност под 75,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента до офис (  5.99 лв. с ДДС )
  • При поръчки на стойност под 75,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента до адрес (  5.99 лв. с ДДС )

* ПО ЖЕЛАНИЕ НА КЛИЕНТА ПРАТКАТА МОЖЕ ДА БЪДЕ ИЗПРАТЕНА С КУРИЕРСКА ФИРМА ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД, КАТО СТОЙНОСТТА НА ДОСТАВКАТА СЛЕДВА ДА Е:

Доставка с куриерска фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД до офис на куриер:

  • При поръчки на стойност над 75,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента (  5.99 лв. с ДДС )
  • При поръчки на стойност под 75,00 лв. с ДДС, доставката се заплаща от Клиента (  5.99 лв. с ДДС )

Имам поставена/определена диагноза, мога ли да приемам определен продукт?

Ние не можем да отговорим на тези въпроси, тъй като нямаме медицинско лице в нашия екип, или е удачно да даваме такива консултации по телефон или e-mail. Съветваме Ви да се консултирате с вашия лекар, който е запознат с моментното Ви състояние и може да Ви препоръча да приемате или не съответния продукт.

Минаха няколко дена, а още не съм получил/получила пратката, защо?

При подобни проблеми, незабавно се свържете с нас! Ние ще предприемем необходимите мерки за да решим проблема.

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Срокове за доставка чрез Куриер:

  • Заявки направени до 16,30 часа на деня се изпращат по Куриер до края на същия работен ден;
  • Заявки направени след 16,30 часа се изпълняват на следващия ден;
  • Заявки направени в петък след 16,30 часа, събота и неделя се изпълняват в първия работен ден от следващата работна седмица;

Забележка: Възможно е забавяне на доставка:

  • до адрес, в случай, че населеното място, до което сте поръчали се обслужва по специален график. Графикът на доставка на куриерска фирма Спиди можете да видите тук.
  • до офис на куриер или до адрес поради технически причини. Забавянето може да бъде до 48ч. 
  • до офис на куриер или до адрес поради висока натовареност на куриерската фирма за обслужващия район. 

Забранени пратки

  • Пари, ценни книжа, кредитни и дебитни карти, чекове за пътуване, предмети, представляващи ценност за подателя или получателя;
  • Живи животни; Огнестрелно оръжие;
  • Произведения на изкуството, злато, платина, сребро, антики, скъпоценни камъни или други ценни предмети;наркотични, упойващи, психотропни, силнодействащи, отровни вещества и т.н.;
  • Неприлични или противоречащи на нравствените норми предмети;
  • Предмети и вещества, които поради своето естество представляват опасност за живота или здравето на работниците или служителите на Куриерските фирми или на други лица или могат да замърсят или повредят други пратки и съоръжения;
  • Религиозни материали на забранени или нерегистрирани в страната секти и организации;
  • Опасни товари, вредни материали, в т.ч. леснозапалими вещества, химически съединения, опасни за здравето на човека и околната среда, радиоактивни елементи, аерозоли, горива и т.н.

Опаковка

Всички пратки, предавани за превоз на Куруер трябва да бъдат подходящо и сигурно опаковани.

Опаковката се осигурява от клиента. Пакетите трябва да бъдат добре уплътнени с цел предотвратяване на евентуално разместване при транспортирането им и надписани от подателя.

В случай на чупливи пратки, куриерът следва да бъде уведомен допълнително и на пакета да бъде отбелязано това обстоятелство.

За някои специфични артикули (напр. течности) има по-особени изисквания по отношение на опаковката.

"Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД има право да откаже за превоз неопаковани или неподходящо опаковани пратки.

"Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД предоставя при желание на клиента собствена опаковка за документалните пратки.

Рекламации

Рекламацията трябва да бъде писмена и да бъде получена в Централния офис "Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД в рамките на 15 дни от датата на приемане на пратката.

За неподадени в указания срок и време рекламации "Спиди" АД или„Интерлогистика“ ЕООД, ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД не носи никаква отговорност.

Изключване на отговорността

За обстоятелства, извън нашия контрол;

За загубени, повредени, унищожени, поради следните обстоятелства: земетресение, буря или други форсмажорни причини- война, катастрофа, ембарго, актове и забрани на държавни и административни органи, стачки и други; за погрешно изпратени пратки; всякакви дефекти или нещо характерно с естеството на пратката, дори когато това се е знаело, когато сме приемали поръчката;

Последващи повреди, независимо от причината и начина на възникването им;

Предвидими и непредвидими вреди и загуби, пропуснати ползи;

Забавени пратки;

Загубени, ограбени, похитени пратки.